lørdag 28. november 2009

Det er advent i stova :)

No er det advent i stova mi.
Eg er fremdeles ikkje heilt i mål med skapet mitt,
men reknar med at vi får montert det iløpet av dagen.

Men litt adventsstæsj har eg leita fram.
Julegardinene kom opp på torsdag,
og i dag har eg satt opp 7armalysestaken i kjøkkenvinduet...



... og stjerna har eg hengt opp i stova.



Eg har også fått dei lilla lysa i advsntsstaken.



Eg har pynta lysa med streng -
talla frå 1 - 4 :)



Har også leita fram nissehuene,
dei heng på sofaen.


 
Lissjepiå mi syns det er kjekt å vere nisse :)
So no blir det mest raude klede framover,
og nissehua på hodet.

3 kommentarer:

  1. Jeg har også funnet frem litt julepynt i dag. Gardiner på kjøkkenet, og i det ene vindu på stua. Blir koseligere og koseligere jo lenger vi kommer ut i desember nå.

    SvarSlett
  2. Så gott igang du er, hade planer om å bli ferdig idag, men dagen gikk fort den gitt..stilige tall du har satt på lysen, hm, lurer på om jeg har noen tråd liggendes... önsker deg en hyggelig første advent :)

    SvarSlett
  3. Her var det jammen fin adventsstemning. Kos deg første adventssøndagen.

    SvarSlett