mandag 7. desember 2009

I går var det kinodag :)

I går var eg fleire timar på kino.

Førsta var eg og såg Julenatt i Blåfjell
sammen med lissjepiå mi og ei tantejente.
Filmen var både spennande, skummel, trist og glad.

Kom masse spørsmål underveis frå 5 åringen min.
For der var en nisse som forsvant og en nisse som døde.
Der var sinte nissar, redde nissar, triste nissar og glade nissar.

Absolutt en kjekk film å få med seg i førjulstida :)
Det var første gongen piå mi var på kino, og det gav meirsmak.

Seinare på kvelden var eg og systå mi på en annen storfilm :)
Nemlig Stieg Larssons siste film 'Luftslottet som sprengtes'.

Eg har sett både 'Menn som hater kvinner'
og 'Jenta som lekte med ilden' på kino før.

Og denne siste filmen var en like god kinoopplevelse,
som dei andre to filmane var. Fantastiske filmar, alle tre :)

Filmen varte i 2 1/2 time,
men ikkje en gong hadde eg behov for å sjå på klokka.
Ingen dødtid i filmen i det heile tatt :)

No har eg bytta ut einerkvistane på hjertet mitt
med kristorn med raude bær :)



Ha ei fortsatt fin adventstid folkens :)

2 kommentarer:

  1. Det er koselig å se julefilm før jul. Ei venninne med to barn og min sønn og jeg skal se Blåfjell på fredag. Først så skal vi kose oss på Peppes, det blir en skikkelig fin ukeslutt.
    Håper du ikke sliter deg ut før jul. Kos deg også litt. klem Vivi

    SvarSlett
  2. Det ligger en award til deg i hagebloggen min. Ønsker deg en fin kveld=)

    SvarSlett