onsdag 16. juni 2010

Hagefotografering...... mykje nytt som skjer kvar dag :)

Sidan ryggen min ikkje er heilt i form for tida,
er det ikkje mykje fysisk arbeid eg får gjort i hagen.
Og det er litt frustrerande syns eg...
.. å måtte spørre andre om å gjere ting eg ser trengs.

Men fotografere får eg til,
og no har eg byttelånt kameraet med gubben.
Han har mitt kompaktkamera,
og eg har hans/vårt Canon speilreflekskamera :)

Har ikkje brukt det so masse,
men det åpnar for heilt anna type fotografering.
Feks har en ein heilt annen vidvinkel enn på mitt kamera.

Først å fremst ønsker mine blomstrande sko 
velkommen, nede på trappa :)


Av nebb som har vore/ er i blomst 
har eg vel blogga berre ett par stykke.
Her er fleire som har sprotte ut siste veka:

G. Johnsons blue, 14.juni


Oppe: G. himalayense
nede: G. himalayense 'birch double, 12. juni


G. (renardii) x stephanie 10. juni


G. cinereum var. subcaulescense 6. juni


G. sylvaticum - vill type 6. juni


I år har eg to variantar av Fjørekoll 'Armeria maritima'.
Den lysaste rosa er ein fjørekoll frå fjøra :)
Har prøvd før, men har ikkje fått dei til å overleve.
Men i fjor fikk eg med heile den djupe pælerota,
og no har det gått bra :)


No er det tid for Skyggesildreblomstring i hagen min :)
Dei er nydelige der dei vaiar i vinden, tett i tett :)


Eg har også ei variegert skyggesildre.
Den er lita endå, men kjempefin :)


Var ute på ei lita runde i hagen i går, skulle berre kike
om det var noke nytt.
Og jammen var det det :)
For der stod den, liten men aldeles nydelig -
min heilt nye Gjøksyre - Oxalis 'Ione hecker'.


Og like fasinerande var det når eg seinare på ettermiddagen
såg den når den hadde rulla inn blomstrane sine for kvelden ;)


Eg var så heldig å få denne med ElinG når dei var her
på hagelagsmøte for ei lita stund sida :)

På stubben tronar dei 5 bergfruene mine,
og speidar utover hagen :)
I fjor hadde den ingen blomster og i forfjor berre 1.
So det var stas når eg oppdaga 5 i år :)
dei trives tydeligvis godt på stubben min :)


I karmbedet veks rosene mine godt :)
Til høgre ei Hurdalsrose, ein stikling som eg fikk røter på i 2007.
Den er no full av knoppar (det var den også i fjor).
Til venstre står to Rosa gallica (trur eg), 
dei fikk eg røter på i 2005 eller 2006.
Nydelige fylte rosa roser :)

Og heilt til venstre i ega kasse veks 
ein Clematis 'warsawska nike' sammen med ein Lavendel :)


Beda i sørveggen og vestveggen har vorte til eit bed :)



Ein fargepalett av Vårfloks :)


Og til slutt ein Ramsløkblomst 'Allium ursinum'


Ha ei fortsatt fin veke :)

3 kommentarer:

  1. Huff, det høres ikke godt ut å ha vondt i ryggen. Håper den bedrer seg snart. Du har i allefall masse pent å se på mens du vandrer rundt i hagen din. Og skoa er jo bare helt herlige.
    God bedring med ryggen og håper du får en flott helg med masse sol.

    SvarSlett
  2. Her blomstrer det ser jeg! :) De skoa er bare sjarmerende da! :)Ja det er mye som rører på seg i naturen og mange folks hager nå! En rekker ikke følge med alt, selv om en gjerne skulle! Nå er det StHans, og det har jeg og min samboer tenkt å gjøre noe med! Så da kan jeg ikke sitte her å blogge vel.. ;) Ha fine sommerdager og hegedager videre! StHans klem fra meg! :)

    SvarSlett