tirsdag 4. mai 2010

Auriklar.........

Fleire Auriklar har sprotte ut,
og fleire kjem snart :)




Denne lekre blå Aurikkelen sprett snart ut :)


Siste dagane har veret vore mildt sagt forunderlig...
I går kvita det skikkelig ute.....


Passa i grunnen godt til middagen vi hadde...
Svineribbe med rødkål, mmmmmmmm nydelig.

Når eg gikk her i den deilig lukta av svineribbe,
og snøen lava ned ute,
kom tausa med cd-spelaren og ville sette på litt musikk.
Og gjett kva ho sette på...: JULEMUSIKK :))))
Spelaren hadde ikkje vore brukt sida jul.

Hadde vinduet åpent mot naboen,
men var snar å lukke det når eg såg at der kom besøk :))))

Vel snøen smelta fort mellom 'slaga',
men i dag tidlig våkna vi til ett par cm snø og 2-3 minusgrader :(
men heldigvis også strålande sol.
So snøen smelta so fort sola fikk tak :)

Det e mykje som veks og dannar knoppar i hagen no :)

Syrinen er full av fine knoppar :)


Også Eggeblomen, som eg kallar den, 
eller Ballblom som andre kallar den,
står full av knoppar no :)


Det gjere også Lewisia tweedyi - Praktlevisia :)


Og Bregnene er i ferd med å rulle seg ut :)


I dag slo naben plenen,
EG ER MISUNNELIG for at ho hadde tid og ikkje eg ;)
Eg MÅ snart klippe min også - VIL IKKJE ha sånn uryddig plen ;)

Ha ei fin veke :)

3 kommentarer:

  1. Så heldig du er som har fått blomster på auriklene! Det er tidligere hos deg enn her, men det er knopper på mine også. Kos deg med de vakre blomstene :)

    SvarSlett
  2. Kan formelig kjenne aurikkelduften ut gjennom skjermen! Bregnene er litt for tallrike hos meg til at jeg setter tilbørlig pris på dem, men når de ruller seg ut er det reine kunstverket.

    SvarSlett
  3. Måtte le høyt her nå! Syntes jeg så deg løpe fort for å slå av julemusikken da noen kom forbi!! :D Men sprøtt påfunn, morsomt! Snø, ribbe, julemusikk.. ja, hvorfor ikke? Det er sunt å le! :))

    Mange flotte blomsterbilder du har satt inn her! Det er en fryd å se! Det har snødd her også, men borte igjen ble den, etter en dag, takk og pris! Selv om det så håpløst ut da den kom og la seg..!

    God ju(b)l(ende) dag til deg! =)) Med klem fra meg! :)

    SvarSlett