onsdag 24. juni 2009

Dei aller første rosene på rosestiklingane mine :)

Sommaren 2007 satte eg masse rosestiklingar.
Har satt stiklingar av masse rart før,
men godt hell.
Men roser hadde eg aldri prøvd før.

Har egentlig aldri brydd meg om roser.

Eg fikk røtter på 4 stiklingar.
Og då merka eg ei gryande roseinteresse.
Eg sette alle dei rota rosestiklingane i pallekarmbedet mitt.
2 av dei døde den første våren.
Og det var nok tørke som var grunnen til det.

Men 2 av dei lever fortsatt i beste velgåande.
Og det har begynt å bli litt størrelse på dei.

Den eine er vel ca 50-60 cm høg,
og den andre er vel ca 70-80 cm høg.

Og no BLOMSTRAR dei for første gong :)
Og eg er so STOLT,
akkurat som ei hønemor,
for detta er babyane mine :)

Dei øverste 8 bilda er av samme rosa,
ganske sikkert ei buskrose.
Får prøve å få den identifisert på Hagegal :)

Dei 7 nederste bilda er av den andre rosa.
Der blir rosa mykje lysare rosa og ganske fylt når den sprett heilt ut
(der veit eg kva for ei rose eg tok stiklingen frå).
Eg trur det er ei Apotekerrose.

Nyt rosene mine :)















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar