søndag 11. oktober 2009

Hagen i sol :) blomstring og oransje kveldshimmel :)

Sånn ser altså hagen min ut når sola skinner :)
Hadde berre tenkt meg ut og ta litt bilder i dag,
veret var fantastisk flott :)

Trudde egentlig hagesjela mi var heilt vasstrukken og død for i år,
men jammen satt ikkje eg plutselig der og luka ugras.
Og fikk mold under neglene :), det er jammen lenge sidan sist.

Fikk også samla litt frø frå erteblomstane mine og stokkrosa.





 På mi runde rundt oppdaga eg at klokkebuska mi
er i ferd med å blomstre - for 3. gong i år
Kven skulle tru at noken ville orke det,
etter ett sånt sommarver - hm, merkelig.

 No er det Kina-søtetid her i hagen.
Vart litt for sein med dette bildet her,
sola rakk å forsvinne og blomstrane let seg igjen.
Men uansett, dei er nydelige - lyser skikkelig opp.

 En yndig erteblomst.

 Nydelig kveldshimmel :)

 Utsikta mi gjennom stuevinduet i kveld :)


2 kommentarer:

  1. Nokk er det litt utroligt, at det fortsatt går an i Oktober at ha slike hagedager. Var ute hele lørdag jeg og..

    SvarSlett
  2. Det er utrolig hva litt sol gjør med en vestlending :))
    Ha en strålende uke!

    SvarSlett