tirsdag 20. oktober 2009

MeMe blog Award :)

Eg har fått en MeMe Blog Award fra Eva Cathrin i 'Hagemor'.
Tusen takk til deg Eva Cathrin :)



Med denne Awarden følger ei utfordring.
Eg skal skrive sju ting om meg sjøl,
og sende Awarden videre til sju andre bloggarar.

 1. Eg er veldig glad i å lese.
2. Hage - absolutt hagegal :)
3. Eg er født i stjernetegnet væren.
4. Eg gledar meg til jul, er veldig julete :)
 5. Eg er mamma til 2, ei på 5 og en på 21.
6. Eg elskar å ta bilde av blomster og natur.
7. Eg likar veldig godt å hekle, sy og strikke.

Eg sender den vidare til:

2 kommentarer:

  1. Takk for denne Mariann!
    Jeg får prøve å skrive noe om meg selv og se om jeg får sendt den videre.

    Men med det samme jeg er her inne,
    Takk for kommentaren om kinasøten - hvis du mente at du ville dele litt med meg til våren så vil jeg gjerne ha en liten bit. Kanskje er det noe fra min hage som kunne være bytteplante?

    SvarSlett
  2. Ja, eg meinte at eg delar en bit til deg :)
    Vi får ta det igjen til våren/sommaren. Du må minne meg på det :)

    SvarSlett