søndag 5. juni 2011

Nebb og Akeleier :)

Då er det nebbetid i hagen min :)
I tillegg til primulaene mine, 
står nebba mine i ei særklasse i hegen min :)








Sådde nokre Pratenser for ett par år sidan og alle untatt
en vart grønblada. Denne har stått litt dårlig til, so den
har ikkje vokst noke særlig eller blomstra.
I år har den fått ega potte i bedet, so vekse den bra.
blir spennande å sjå den når den blomstrar :)


For ett par år sida sådde eg også 3 sortar akeleier,
der opphavet var 
'Nora barlow', vilgaris 'ruby port' og clematiflora :)
i fjor (og no i år) blomstra en sort.... ikkje det eg 
hadde sådd... men grei nok. Var litt skuffa...

I år har en til sprotte ut,
og det er nok heilt klart A. clematiflora :))))


Endå en står med knoppar, blir artig å sjå kordan den blir :)


En til frøsådd liten sak står med knoppar :)
Delphinium nudicaule


Har satt ned fleire kirgisløka, men har ikkje fått 
blomstring, før i år.... på EN!!
Kordan skal desse plantast?? Noken som veit.
Det kjem opp nokre puslete blad, so blir ikkje 
det noke meir. So dumt, for dei er nydelige :)


Spaniablåstjernene tittar fram frå steinhella :)


Og ein liten frøsådd stemorsblomst :)

4 kommentarer:

  1. Så mange fine nebber som blomstrer hos deg og den A. Clematiflora var nydelig på fargen.

    Ha en fin hageuke!

    SvarSlett
  2. My vakkert. Den rosa clematfloraen har jo en fantastisk farge.
    Line-Cathrin

    SvarSlett
  3. Hei, Så fin blogg du har :)) Legger meg til som følger jeg :)

    SvarSlett
  4. Masse fint her ja. Alliumen kan det være greit å ha innimellom andre planter. Bladverket blir veldig tidlig stygt og visner ned. Da er det kjekt med naboer som skjuler de halvvissne bladene.

    SvarSlett