tirsdag 21. juli 2009

Hagevandring og blomstring...

I dag var veret so pass bra at det gikk and å gå ute utan å verte våt :)
Temperaturen var også ok :) - ca 18 grader.
Men bevares, eg ønsker meg langt bedre ver altså - det er tross alt sommar.

Men tatt i betraktning dei siste daganes øs pøse ver, var dagen i dag bra den :)

Eg har vore på fotorunde i hagen.

Her er ett bilde tatt rett ved inngangspartiet mitt.

Her har eg roser, på hell...
Stokkrose i startfasen...
Lavendel i full blomst...
Klematis i full blomst...
Solsikker i knupp...
Sommerfuglbusk i knupp...

Og ca 120 babyplantar :)
Og minst like mange uprikla babyplantar :)


Bak Hurdalsrosa mi kjem 5 flotte Solsikker,
dei sprett snart ut - mørk burgunder :)


Inne på terassen har klematisen min lurt seg til :)


I kassa sammen med ein klematis veks denne flotte lavendelen :)

Opp langs vegen har eg ein Astilbe'hekk'.

Største bedet på vestsida av huset.

Her veks denne revebjella 'strawberry foxglove'.

Og her trives også Astilbene mine godt :)

Timian i ei 'steinrøys' ved stubbebedet mitt.

Kvitbergknapp.

Gravbergknapp.


Denne geraniumen er heilt fantastisk flott.
Den er so rank og rett.
Det er min absolutte favoritt blandt høge nebb :)
Geranium pratense plenum violaceum heiter den.

Prestekragetua mi har begynt på blomstringa si :)

Og Kransveronikaen er i startgropa :)

Ein eller annan hjelm.


Og nokre kule frø av (eg trur noke av navnet er kaupferteppisch) -
det må selvfølgelig sjekkast opp.
Frøa er 1-1,5 cm i diameter med piggane.
Og dei sprer seg ved å følge klær, dyrepels og lignande.
Eg håpar egentlig den held seg der den er,
i utkanten av hagen.
Eg vil ikkje ha den inni beda mine, for den sprer seg fooort...


Ha ei god natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar