søndag 19. juli 2009

Nye rosestiklingar - 16.juli.

Den 16.juli satte eg nye rosestiklingar.
Eg satte 7-8 sortar, tilsammen 13 stiklingar.

Rosene under her er dei rosene eg satte stiklingar av.
Dei er alle funnet i naboens hage.

Og alle er for meg navnløse.
Kanskje noken kan hjelpe meg med navn
ut frå desse bilda under her :)



Sist eg satte rosestiklingar var eg aldeles fersk,
og ødelagte sikkert mange av rein uvitenhet.
Då trudde eg at med en gong ett blad begynte å vokse på stiklingen,
hadde stiklingen fått rot :D

Og kva gjorde eg då,
jau tok den opp og skulle plante den om.

Ja, ja en lærer so lenge en lever.

Eg løfta også på plasten en del og mange stiklinga mugga.

Denne gongen har eg brukt ei sånn boks som eg har kjøpt nektarin i,
og satt stiklingane ytterst ved kanten.
Då kan eg sjå når røttene har kome.

So har eg fukta molda sånn passe
og satt heile boksa inni ein zip-lock pose.
Og då er det tett, og fuktigheta konstant.

Og sånn skal det få stå, i fred.
Og eg kan sjå gjennom posen om det skjer noke inni der :)

Spennande :D

Eg har minimalt, eller ingenting med blad på stiklingane,
håpar at det går bra likevel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar