mandag 10. august 2009

En ny dag i Våler.

Dagen i går starta med ett fryktelig ruskevær,
men utover dagen vart det en skikkelig sommardag.
Då var det berre å komme seg ut og nyte dagen :).

Koseplass ved Kjærlighetsstien - Ole's plass.
Her kan du lese meir om den.


Og en liten bit med jernbaneskinne....

Vi tok oss først en skogstur.
Skogen rundt Søråssjøen, der skogbotnen er dekka med reinlav.

Søråssjøen anes bak skogen.

Masse sauer, kanskje ull til vinterens produksjon ;)

Ved Søråssjøen.

En idyllisk plass dette her.

Ett bad vart det også mulighet for :)

Ett gammmalt tun i Braskereidfoss.


3 kommentarer:

  1. Så flott det var der! Det er trakter jeg aldri har vært på, men det frister:)
    Hvordan var det med mygg? Kan tenke meg at det var en del av dem.

    SvarSlett
  2. Når eg tenker meg om har vi ikkje vore plaga sånn synlig, men på en merkelig måte er eg full av myggstikk likevel. Men ingen av dei andre har ett einaste stikk. Eg klør som besatt. Men det er fantastisk flott på Hedmarken :)

    SvarSlett
  3. Oi!! Så flotte skogsbilder du har lagt ut her! Fikk nesten lyst å gå på moselagt skogbunn, reinsmose er så vakkert! :)

    SvarSlett