torsdag 18. mars 2010

Eg fant ei Kusymre i hagen i dag :) :)

Jippi, no går det mot vår igjen :)
Skulle blogge litt bilder av berr 'mark' i dag,
for med alt regnet vi har hatt siste dagane
so har snøen virkelig smelta :)

Og der, under ei steinhelle stod den,
KUSYMRA :)
Det er utrulig kor stor glede ein sånn liten gul sak kan gi :)
Eg var heilt i ekstase når eg for inn etter kameraet :)

Vel her er den :) NYT SYNET :)


Også tulipanane tør seg opp av plenen :)


Og so selvfølgelig ett bilde av berr 'mark',
som var det eg egentlig hadde tenkt å blogge :)

6 kommentarer:

  1. Heldige du som har bar mark igjen. Her har det blitt noen bare flekker i det ene bedet, det er alt. Men julerosa i stampen dukket opp i dag, har ikke sett den på 3 mnd. Og den blomstrer fortsatt!!

    SvarSlett
  2. Åååå enda en vårblomst! Nydelig! :)

    SvarSlett
  3. Jeg nyter! Fine kusymra. Håper mine dukker opp til påske.

    SvarSlett
  4. Veit ikkje akkurat kar på Sunnmøre du har 'hagen'din, med det er store forskjeller her oppe. Hagen min er nesten berr. Men andre plassar er det endå mykje. Eg nyter alt regnet som kjem - VÅR!! Kryssar fingrane for at hagen din blir berr til påske :)

    SvarSlett
  5. Åååå, noe så herlig! Våren er definitivt i gang sel vom jeg ikke har en eneste spire i haven enda. Men jeg ser bar jord i dag for første gang i år :)

    SvarSlett