fredag 5. mars 2010

Snøklokkespirar i hagen min :)

I natt (eller i dag tidlig) snøva det nye 20 cm.
Skal ikkje klage på vinteren i år eg, 
men kjenner at eg lengtar litt mot vår no.

Gruar meg fælt for regnet som er meldt,
då blir det VÅTT VÅTT VÅTT :(
Det var kanskje en av dei siste fine vinterdagane for denne gang.

Vel vel nokre bilder frå dagen i dag i hagen min :)

Tempen var behagelig 0 grader på ettermiddagen i dag.

 

Som dokke ser er det enorme
mengder med snø som må vekk før våren kjem...


Men ellers er det fint når sola skin...

 

  

Utsikt mot Hasundhornet som ligg bada i kveldssol :)


Og eg trudde at det var berre snø eg skulle få fotografere i dag,
men den som leitar skal finne :)

Og eg fant :) :) Snøklokkespirar :) :)
Nordvendt, innerst ved muren stod dei :)


Eg ønsker allle som er innom ei riktig God helg :)

6 kommentarer:

  1. Flotte bilder!
    Misunner deg snøklokkespirene, mangler noen snøklokker til årets gækkebrv ;)
    God helg!

    SvarSlett
  2. Det er så kjekt å finne dei fyrste vårspirane, spesielt etter ein slik vinter.
    Vinteren har vore flott, men no lengtar eg virkelig etter bar bakke og yddande spirar i bed og plen.
    God helg til deg og dine! :-)

    SvarSlett
  3. ååå, så herlig å se snøklokkene :D
    Det er lenge til jeg kan se de, spesielt siden de står i kasse på nordsiden av huset under takraset... jadda, ble glemt i sommer...

    SvarSlett
  4. Koselig med snøklokkespirer!
    Nå meldes det varmegrader,nå kommer kanskje våren!

    SvarSlett
  5. Så avundsjuk jag blir, mina ligger begravda under två meter snö! Får njuta synen av dina imens..

    SvarSlett
  6. Så herlig vårtegn, Mariann. Ett hver synlig tegn på vår er hjertelig velkommen. Her er det nok lenge til jeg ser slike spirer. Vi har ikke så mye snø, selv om det kan komme mye enda, så håper jeg sola snart skal begynne å ta, men det er for kaldt enda. Få unna påska så tenker jeg det ordner seg her også.
    I går fikk jeg sådd så nå har jeg to fulle brett på kjøkkenet med "forventninger". Det føltes veldig godt å være i gang igjen.
    Ønsker deg en kjempe fin uke.

    SvarSlett