mandag 15. mars 2010

Snøklokka og skitur på Leikongeidet :)

 Det er ikkje mykje som minner om våren her i hagen no.
Det har kome en del snø igjen siste dagane - isj!!

Men Snøklokka let seg ikkje skremme av litt snø ;)

  
Men sånn ellers e det litt for vinterlig igjen.

 

Og snøen berre lavar ned :(

I går var for vi på skitur på Leikongeidet :)
Veret veksla frå den tjukkaste snøkave til strålande sol.
Men det var en flott tur :)








Kvikk Lunsj må vere med i sekken på skitur :)


Eg og piå mi kosar oss med Kvikk Lunsjen :)


Ja til Selbuvotta, då er du varm på hendene :)










Ha ein fin kveld :)

4 kommentarer:

  1. Flotte vinterbilder fra turen deres.
    Også har du oppdaget årets første Snøklokker. Så herlig! :) Gleder meg til de titter opp her også. :)

    Fortsatt god kveld,
    og god uke.
    Klem.

    SvarSlett
  2. Vilka kontraster, snödroppar och skidturer. Det är väl det som är det fina så här års, tillsammans med kvikklunsj måste det ju ge påskstämning :)
    Måste bara få säga att det var ett fint par vantar, hemmastickade ?

    SvarSlett
  3. Flotte bilder! Du er flink til å gjøre det beste ut av værsituasjonen, Mariann. Snøklokker er jo det vi venter på alle sammen nå - tror mine dukker opp snart.

    SvarSlett
  4. Selbuvottane e nok heimestrikka, men ikkje av meg :) Kjøpte dei på ei messe for mange år sidan, før eg strikka sånne sjøl :)

    SvarSlett