torsdag 7. april 2011

Frøken 'Lita og nett, rak og rett'.

Då skal eg prøve noke nytt :)
Eg melder meg på i konkurransen på Moseplassen;
Konkurransen er åpen for alle,
så det er berre å følge linken og melde seg på :)

Her har vi henne:
frøken 'Lita og nett, rak og rett'.


Eg kjem opp åleine der eg står, lita og nett, rak og rett.
Mykje er grått og trist, men eg er klar og blå - det er sikkert og vist.
Alt som gir farge blandt det grå og triste , det gir håp om det vi egentlig viste...
Snart, snart våkner naturen igjen, frå den lange dvalen :)

4 kommentarer:

  1. Nydelig frøken med fint tekstfølge - hun kan sannelig fortjene et vers, frøkna!

    SvarSlett
  2. Såå fint:)
    Denne fortjener en Frøken vårtegn!
    Lykke til:)

    SvarSlett
  3. Så fin denne var og med flott navn :)

    Lykke til :)

    SvarSlett