lørdag 27. juni 2009

Roser og Klematis.

I dag har vi hatt en aldeles nydelig sommardag.
Vi har hatt finever nokre dagar no,
og måtte det vare og vare og vare :)

I dag har vi kosa oss fleire timar på badestranda,
bada masse og sola oss :)

Og vi har ete mengder med vannmelon :D

I mårgå blir det en ny stranddag :)

Her er litt fleire rosebilder.
Dei øverste trur eg er Rosa gallica 'officinalis' - Apotekerrose.

Rett meg gjerne om eg tek feil.

Her har vi buska sett fra oven.
Rett før den foldar seg heilt ut,
og viser den gule midten sin.

Rosa er så fylt at kronblada står i kø for å få plass :)

Her vises den gule midten godt.

Det som eg på Hagegal mest sannsynlig har fått identifisert
som Hurdalsrose sett fra oven.
Ei Geranium pratense som spratt ut i forgårs.
Muligens ei G. pratense 'magnar'.
Kjem tilbake med eksakt navn seinare.


Clematis 'warsawska nike' spratt ut i går.

Ei lita stund sida Clematis 'multi blue' spratt ut.
No er den fantastisk flott.
Corydalis elata i nærsyntbilde.
Og her er heile planta :)

No er det jammen snart natta.
Kanskje eg får tid til ett ABC i ord og bilder i mårgå.
Sola tek mykje tid :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar