onsdag 10. juni 2009

Storkenebba mine som blomstra 7.juni :)

Her er alle nebba mine som blomstra 7.juni.
De
i er fotografert sammen med ei krone,
for å vise størrelse på blad og blomster.

Geranium cinereum 'ballerina'.
Spratt ut med første blomst: 14.mai.

Geranium cinereum var. subcaulescense.
Spratt ut med første blomst: 17.mai.

Geranium himalayense.
Spratt ut med første blomst: ca 1.juni.

Geranium 'Johnsons blue'.
Spratt ut med første blomst: 25.mai.

Geranium sanguineum.
Spratt ut med første blomst: ca 1.juni.

Geranium sylvaticum.
Spratt ut med første blomst: 29.mai.

Geranium x 'Stephanie'.
Spratt ut med første blomst: 2.juni.

Geranium robertianum.
Spratt ut med første (og muligens siste) blomst: 7.juni.

Stankstorkenebb heiter denne, og ber navnet med rett -
når du rører den får du ei skikkelig skitlukt på fingrane :(

Den poppar opp her og der i hagen (heldigvis langt frå alle bed).
Og eg riv vekk.
Eg let den blomstre med en blomst no,
før eg reiv denne også vekk.
Planten har absolutt ingen prydverdi for meg, og blomstrane er bittesmå.

Eg har også ein Geranium Phaeum som har sprotte ut i år.
Men den hadde eg klipt ned før 7.juni.
De vaks so 'uveide' syns eg.
Er ikkje heilt sikker på om eg likar den,
men får no gi den en sjanse til :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar